گفتگوی همگام داراب با خانم محمدی مسئول باشگاه ورزشی باران
 
درباره وبلاگ


سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط یک بیمار آن را می بیند. لوئیزهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
باشگاه بـــــــارانـــــــ
باشگاه بـــــــارانـــــــ
 
هدف اصلی ام از راه اندازی باشگاه خدمت به بانوان بوده است 


 

زندگی شهری و کمبود فضاهای تفریحی و ورزشی سبب شده تا بیماریهای روحی و روانی در همه اقشار جامعه به ویژه بانوان هر روز نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته باشد و در حال حاضر به یکی از مشکلات عمده زندگی شهری تبدیل شده است.

یکی از راه های کاهش بیماریهای روحی و روانی افزایش فضاهای تفریحی و ورزشی است که متاسفانه امروزه به دلیل برخی مسائل کمتر مورد توجه قرار می گیرد و گاهاً به فراموشی سپرده می شود.

یکی از بانوان علاقمند به ورزش طی حرکتی خلاقانه اقدام به راه اندازی اولین باشگاه ورزشی تخصصی و چند منظوره بانوان  در داراب نموده است در همین راستا جهت کسب اطلاع بیشتر نشریه همگام داراب گفتگوی با وی انجام داده است که نظر شما را به آن جلب می نمائیم.

همگام داراب: بیوگرافی از خودتان عنوان نماید.

محمدی: با سلام خدمت همشریان عزیز و با تقدیر و تشکر از همه دوستان خوبم که در این زمینه بنده رو همراهی کردن من مریم محمدی سی ساله اهل و ساکن داراب هستم حدود نه سال می گذرد که ورزش ایروبیک رو شروع کردم . اولین بار ورزش رو در کنار مربی خوب و دلسوزم سرکار خانم جعفری آموختم . وی بودند که با اعتماد به استعداد و علاقه من مشوق و انگیزه اصلی  را در بنده برای ادامه این رشته ورزشی بطور حرفه ای در من ایجاد کردند.

9

همگام داراب: هدف شما از راه اندازی این باشگاه چه بود؟

محمدی: هدف اصلی بنده خدمت ورزشی به همشهری های عزیزم بود. همونطور که همه میدونیم در اسلام سفارش زیادی به ورزش شده و امروزه همه از تاثیرات جسمی وروحی مثبت ورزش در زندگی مطلع هستند لذا با توجه به کمبودات تفریحی و مشخصه های زیاد فکری وجسمی مردم شهرم تصمیم گرفتم برای پیشرفت ورزشی شهر داراب قدمی بردارم و برای بانوان عزیز باشگاهی متمرکز و مختص به خودشود دائر کنم که با فراغت خاطر و ایمنی کامل از امکانات باشگاه استفاده کنند.

همگام داراب: ورزش چه تاثیری بر روحیه بانوان به ویژه کاهش افسردگی زنان داشته است؟

محمدی: ایروبیک ورزشی گروهی است که افراد در سالنی کار هوازی انجام میدهند به گونه ای که باعث افزایش فاکتورهای آمادگی جسمانی از جمله قدرت، استقامت، انعطاف پذیری ، هماهنگی ، چابکی ، تعادل ، توازن ، تمرکز ، عکس العمل و …… می شود علاوه بر این خصوصیتها این ورزش باعث ترشح هورمون آندورفین در مغز می شود که نشاط آور است این ورزش ۴۵ دقیقه ای  به دلیل ترکیب شده حرکات و نیاز به تمرکز برای بخاطر سپردن آنها و هماهنگ شدن بادیگران باعث تقویت حافظه نیز می شود. برای کودکان، سالمندان  حتی زنان باردار نیز مناسب است.

همگام داراب: چه مقدار برای راه اندازی باشگاه هزینه کرده اید؟

محمدی: تابه حال باشگاه حدود ۶۰ میلیون هزینه داشته است. دوست داشتم برای رفاه حال بانوان عزیز شهر مون بهترین امکانات را تهیه کنم و امیدوارم باشگاه کمبود نداشته باشد.

همگام داراب: چه کسانی با شما در راه انداز ی باشگاه همکاری کردند؟

محمدی: مسلما اگر بخوام نام تمامی دوستان مهربون وزحمتکشم رو بگم صفحه پر میشه ولی اینجا جا داره از جناب آقای همت رئیس محترم ادارده تربیت بدنی و جناب آقای اسماعیلی وحسین پور به دلیل حمایت بی دریغشون تشکر کنم.

همگام داراب: در این باشگاه چه رشته هایی برگزار میشود؟

محمدی: این باشگاه علاوه بر ایروبیک وآمادگی جسمانی و بدنسازی در رشته های یوگا توسط سرکار خانم دانشمندی و پرویزی ژیمناستیک دوست عزیزم سرکار خانم معماریان وشو همکار خوبم سرکار خانم قاسمی ، تکواندو  سرکار خانم شیبو  کیک بوکسینگ سرکار خانم پرویزی و ایروبیک توسط خودم ارائه خدمت می کند.

0

همگام داراب: بانوان علاقمند جهت استفاده از باشگاه چه روزها و ساعاتی می توانند استفاده کنند؟

محمدی: رشته ایروبیک همه روزه از شنبه تا چهارشنبه ، تکواندو روزهای زوج ساعت۶، ژیمناستیک روزهای فرد ساعت ۵/۴ ، ووشو روزهای فرد ساعت ۷ ، کیک بوکسینگ روزهای دوشنبه و پنجشنبه روزهای یکشنبه ، دوشنبه و پنج شنبه  برگزار می شود

همگام داراب: چه توصیه ای برای بانوان دارید؟

محمدی: باورزش همیشه جوان وسالم بمانید .من خودم به دلیل کمردردهای شدید قادر به انجام کارهای روز مره زندگیم نیستم و بارها به بیمارستان  منتقل شدم همین امر انگیزه شد  برای رو آوردن به ورزش و خدا را شاکرم که با ادامه آن توانستم سلامتی کامل را بدست  آوردم و به جرات می توانم بگویم رمز سلامتی ودرمام تمام بیماری های جسمی و روحی در ورزش نهفته است

همگام داراب: درخواست شما مسئولین به ویژه مسئولین ورزشی شهرستان چیست؟

محمدی: انتظار دارم مثل همیشه حامی ورزش کاران عزیز بخصوص بانوان باشند همین طور که خوشبختانه رئیس تربیت بدنی تا بحال همکاری های بسیاری در این زمینه نموده اند.

همگام داراب: آیا به غیر از این مکان در داراب جای دیگری جهت استفاده اختصاصی بانوان وجود دارد؟

محمدی: در حال حاضر۳ باشگاه مختص بانوان دائر می باشد. اما با شرایط چند منظوره بودن فقط باشگاه باران ارائه خدمات می کند.

حرف آخر :

محمدی: جا دارد در صحبت آخر از همسر عزیزم و دوستان خوبم سرکار خانم شیرین فرح جناب آقای حمید فرحناک ( و جناب آقای کمال مظاهری نمایندگی وسایل ورزشی تن زیب) که در این راه منو با  دل و جان یاری رسوندن  تشکر و قدردانی کنم.

و در اینجا باز هم از مشوق ومربی خوبم سرکار خانم جعفری که زمینه رو برای شکوفایی من ایجاد کردند تشکر ویژه دارم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب