درباره وبلاگ


سلامتی تاجی است بر سر انسان سالم که فقط یک بیمار آن را می بیند. لوئیزهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





Alternative content


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل
باشگاه بـــــــارانـــــــ
باشگاه بـــــــارانـــــــ

 

سه راه رسیدن به آرامش با استفاده از قران و دین


 

خدا را تنها مظهر هستی و قادری یکتا بشمارید و در آن شک و تردید نکنید . پروردگار روحی است که کل نظام عالم را در بر می گیرد و روحی است سر شار از خلاقیت که درهمه جا حی و حاضر است و روح زنده و نیرومندی که حتی در قلب شما حضور دارد .صفات و ملکات او را به یاد آورید و زیر لب ترنم کنید : (( او روح و خرد بیکران است و مهر و نیکی مطلق است و قدرت لایزال و جمال و کمال نامتناهی . ))

گام دوم: همه را ببخشید و افکار مهر آمیز خود را نثار مردم دنیا سازید و بگویید (( من آزادانه و با خلوص نیت همه را می بخشم و انسانی آزاده هستم و معنی این کار خود را که حقیقتی در آن هست می دانم .))انگاه هر قید و بند و تنگنا و محدودیت را از سراچه ذهن و روح خود برانید و پراکنده سازید.

گام سوم : یقین کنید و صادقانه مطمئن شوید که حضور شفابخش پروردگار در درون ما ٬ سلامتی و سرور و نشاط را به جسم و جانتان باز خواهد آورد و تندرستی و طراوت خواهد بخشید.این عبارت را تکرار کنید ((من باور می کنم و قبول دارم و می دانم که از هم اکنون شفای مرا به همراه می آورد و تمام پیکرم را در خود می گیرد .)) آنگاه شکر خدا را به جا آورید که عظیم ترین نیروی شفادهنده وجود است .

پس برای پی بردن به حضور خدا در خویشتن سه مرحله در پیش داریم :

 

مرحله اول : این اصل را بپذیریم که پروردگار حی و حاضر و قادر و متعال است و هستی و حیات و اصل و اساس حقیقت است.

مرحله دوم : یقین بدانید که " او " در یکایک افراد خانواده و اطرافیان تان وجود دارد . و از این رو بر هر عابر و رهگذری هم می توان درود فرستاد.

مرحله سوم : بدانید و باور کنید و به عنوان حقیقت بپذیرید که هر چیزی که می بینید خواه درختی باشد ٬ یا حتی....٬ جلوه ای از حضور آفریدگار در خود دارد و عظمتی که در ورای آنها نهفته است.

روزی دو سه بار با خود خلوت کنید و به این سخنان بیندیشید : خدا در همه چیز هست و این نکته را درک کنید که در وجود شما و نزدیکان تان نیز حضور دارد و چه نیکو گفته اند :

به جستجویش برآی تا او را بیابی . اگر قلمرو او را و صداقت و حقیقت او را بجویی ٬ اینها تماما بر تو افزوده خواهد شد .

از روزگار آموختم بغض هایم را نگویم گاهی سبک نشوم سنگین ترم.

 



مقدمه ای قبل از ریلکس پراپی


 قبل از اینکه به آموزش Relax تراپی بپردازیم نکات زیر را یادآور می شویم :

آرامش حالتی است که شما احساس امنیت و رضایت می کنید و در وضعیت ثبات قرار می گیرید هدف ما رساندن شما به این وضعیت است البته به اراده خودتان و در زمانی که شما تعیین می کنید : آیا می دانید که: _

_در آینده نزدیک آموزش علم Relax جهانی خواهد شد

_آرامش یعنی شستشوی روانی از آلودگی های درونی

 _برای گریز از بیماری ها به آرامش رو آورید

_ آرامش خوراک روح است

_ در وضعیت آرامش ، بدن خود با تولید مواد شیمیایی ضایعات و جراحات خود را ترمیم خواهد کرد.

_ آرامش موجب درمان روح می شود و درمان روح موجب بهبودی جسم خواهد شد

_ برای خودسازی باید به آرامش روحی برسیم

_ کنترل روانی جسم و روح با آرامش

_ بدون کسب آرامش انسان از درون پوسیده و منحل می شود

_ بعد از رسیدن به آرامش روحی ، درد شیرین و گوارا و تسلی روح می شود

_ آرامش موجب افزایش قدرت خلاقیت و نوآوری می شود

_ مادر تمام درمان ها آرامش

_ بدون عشق و ایمان به معشوق ازلی و ابدی آرامش نهایی و واقعی کسب نمی شود

_ عشق برترین آرامش

_ خداوند منبع آرامش

_ آرامش زنجیرها و بندهای روانی را پاره می کند

_ زندگی با آرامش شیرین و لذت بخش می شود

_ چند دقیقه Relax کاراتر از مصرف داروها و مواد شیمیایی است

_ شوخی و مزاح و خنده موجب نشاط و شادابی روح و روان و آرامش می شود

_ کنترل روانی جسم و روح با کسب آرامش میسّر می شود

_ Relax بیماران موجب تسریع در درمان می شود

_ آرامش کودکان موجب رشد روانی و افزایش بازده مفید آنها می شود

_ برای به کارگیری حداکثر بازده مفید باید با آرامش بر فشارها و استرس غلبه کرد

_ آرامش والدین موجب نشاط و شادابی کودکان می شود



 

برای دانلود فایل در اندازه واقعی با آدرس زیر مراجعه کنید : 

 

آدرس زیر را در مرورگر خود یا نرم افزار مدیریت دانلود کپی کنید...

 

 

حجم فایل :   15M

 

http://90upload.ir/uploads/hosein/%D9%86%D8%B1%D9%85%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%DB%8C-40-%D8%B3%D8%A7%D9%84.jpg

 





 شروع کلاس های شبانه ایروبیک و بدن سازی بانوان در روزهای زوج

ساعت 7:30  الی 9 شب



 



 


انیمیشن حرکات مخصوص آب کردن چربی دور شکم ، کمر و پهلوها


 از حرکات ورزشی زیر میتوان برای آب کردن چربی دور شکم و کمر و پهلوها استفاده نمود. حتماً به خاطر داشته باشید قبل از شروع حرکات با کمی نرمش کششی بدنتان را آماده کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


 

برای دانلود فایل در اندازه واقعی با آدرس زیر مراجعه کنید : 

 

آدرس زیر را در مرورگر خود یا نرم افزار مدیریت دانلود کپی کنید...

 

 

حجم فایل :   14M

 

 
http://90upload.ir/uploads/hosein/%D9%86%D8%B1%D9%85%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%A7%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-40%D8%B3%D8%A7%D9%84.jpg




 طرز تهیه چای لاغری


  سبک زندگی امروزه به شکلی است که باعث شده افراد با کمبود وقت، کم تحرکی و همچنین شرایط نا مناسب تغذیه باعث افزایش وزن و در نتیجه بروز بیماری هایی مانند دیابت، چربی خون بالا و فشارخون مواجه شوند و مدام به دنبال راهی برای درمان چاقی و پیشگیری بیماری های احتمالی باشند. در این مقاله سعی شده تا طرز تهیه بهترین چای لاغری را که اثری مناسب داشته  ولی باید یاد آور شوم که لاغر شدن از چاق شدن به نسبت مشکلتر بوده و نیازمند به برنامه غذایی مناسب و ورزش منظم است که در نتیجه باعث بالا بردن سرعت پیشرفت خواهد شد.

خواص درمانی

  • کاهش دهنده اشتها
  • بالا بردن سرعت هضم
  • کاهش وزن و تناسب اندام
  • آرام بخش و نشاط آور

مواد لازم



ادامه مطلب ...



طرز تهیه پودر لاغرکننده 


 

چاقی یا اضافه وزن در دنیای امروزی پدیده جدیدی است که در اثر استفاده بی رویه از وسایل نقلیه ، استرس های کاری ، سوء تغذیه ، نداشتن برنامه غذایی مناسب ، شتاب زدگی هنگام خوردن غذا ، پناه بردن به داروهای آرامبخش ، آسانتر شدن کار روزمره که به صورت نشسته و پشت میزی تحرک انسان امروزی را کم کرده و در نتیجه با خوردن بی برنامه غذاهای پر انرژی به این مشکل دچار شده برای حل این مشکل توصیه می کنیم با داشتن برنامه غذایی مناسب از دستور ذیل بهره ببرید .

 

خواص درمانی

 

  • چربی سوز طبیعی
  • کاهش وزن
  • تسریع در عمل گوارش

 

مواد لازم

 

 

 

 



ادامه مطلب ...



طرز تهیه ژل لاغری موضعی 

 


 

خواص درمانی

آب کننده پیه و چربی

رفع سلولیت شکم ، پهلو ، ران ، باسن

مواد لازم

 



ادامه مطلب ...


 


 

معجزه ای به نام آب پنیر 


 

نام لاتین : Whey

نام های عربی: ماء اٌلجَبَن

همه ما با شیر گاو ، گوسفند و مواد لبنی مانند خامه ، کره ، ماست و پنیر آشنایی داریم ، اما این بار با قصد داریم تا شما را با مفاهیم جدیدتری مانند آب ماست و آب پنیر که طی فرآیند تولید ماست و پنیر بدست می آید آشنا کنیم. تا به حال شاید هنگام تهیه ماست و پنیر آب زرد رنگ آن را ماده ای زائد فرض کرده دور ریخته اید ، در واقع این ماده همان سرم و یا قسمت مایع شیر است . زمانی که شیر بریده و دلمه شود به دو بخش مایع و تکه های جامد تبدیل می شود که اصطلاح همان آب ماست و یا پنیر است. معمولاً در زمان تولید ماست و یا پنیر خانگی همیشه مقدار زیادی از این ماده زرد رنگ تولید می شود و افراد غافل از اینکه بسیاری از گروه مواد آلی،  معدنی و همچنین بسیاری از ویتامین های گروه ب در این ماده وجود دارد آن دور ریخته و با این کار  از باقیمانده که در صد زیادی انواع اسید از جمله اسید لاکتیک و برخی پروتئین ها  است را استفاده می کنند. شاید به جرات بتوان گفت که این املاح به قدری برای برخی از افراد نیازمند مانند سالمندان حیاتی است که با مصرف آن بسیاری از مشکلات و بیماری های آنها برطرف خواهد شد و به ندرت بتوان در طبیعت ماده ای با این خواص درمانی منحصر به فرد یافت. آب ماست یا پنیر که در عربی به آن “ماء الجبن” گفته می شود در طب سنتی قدیم دارای جایگاه ویژه ای داشته و به عنوان نوشیدنی شفابخش در کتب طب سنتی قدیم یاد شده است. امروزه نیز در بسیاری از کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی این ماده حیاتی برای مصرف عموم انواع گوناگون آن را به صورت قرص،مکملهای غذایی،پودر و نوشیدنی در فروشگاهها عرضه میشود که دارای خواص درمانی بوده و  گاهی به همراه آبمبوه و طعم دهنده های طبیعی ارائه می شود که مورد استقبال عموم قرار گرفته است . امبدوارم که روزی در کشور عزیزمان شاهد این چنین دستاوردهایی باشیم.

خواص درمانی



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب